Saturday, June 19, 2010

First Chinese sentence from You~

你和我
第一天,我们在一起
到今天,
我有了新花名称
你也有
因为你凭借睡眠
我的一个是从我的尺寸
这是非常可笑 ^^
我们每天都开心的笑
有时悲伤
但我不关怀
我将永远继续下去,并让你笑一笑
我是竹
你是树
还记得我张贴的图片
它会永远在我心中
希望你会微笑,大笑之后,你看到这
谢谢 google translate ^^ (谷歌翻译)
可以让你笑 ^^

爱你
from 陈家 hoou ^^




I am really surprise to receive this sentences from bb....
I am touch you pay so much effort to translate it..
and it is so sweet...
although the word are weird... but i understand what u trying to tell me...
Thankyou bb for being love me so much...
i am sorry i hurt u and make u so sad....
but no matter how.. i still love you so much....

No comments:

Post a Comment